04.05.10

moraļņiki.

totāls rīts. neatceros, kā aizgāju gulēt, pirmdiena beidzās vareni. jūtos slikti. atkal jau grābt pēc telefona, zvanīt, runāt, kratīt sirdi. jājā, mana pasaule esot jutekliskāka.. es teiktu, ka mana pasaule, izlijusi līdz pēdējai vīlei, stāv basām kājām slapjā zālē un trīc pie visām miesām. gribas pārstāt iekšēji bļaut, gribas pārstāt skraidīt visu laiku pa rinķi, neatrodot sev vietu. muļķīgāk vairs nevar būt. liekas, ka esmu norijusi spridzekli, kurš uzies gaisā, ja es nomierināšos, sakārtošu visu, kas man ir apkārt, visu, kas darās iekšā. būūm! un galva paripo zem gultas. slikti. nepatīk. sadedzinātas zeķbikses, sagriezta kāja, salietas drēbes, saķerts klepus, saplēsta vāze - mega destruktīvi. gribas raudāt, bet nav laika. viss jāsavāc un jāuztaisa mammai ēst. jāizlasa 2 lugas, jāuzraksta scenārijs, jāuzraksta pieteikums, jāiztulko materiāli darbam. could it be better? gribu pazust. viss.

lai jums saulaini svētki! /lg/
ras.

Nav komentāru: