08.04.10

monogāmija neesot modē.


un vai tad tiešām kāds domā par modi, kad lietas grozās ap mono/poligāmijām? vai dieniņ, kā neticas. kaut kā pēdējā laikā pastiprināti nākas saskarties ar to, ka kāds ir mono, bet paslepus poli. un tu nekad netiksi gudrs, kurā īsti brīdī tas kāds ir viens vai otrs. monogāmija neesot modē. no otras puses - vienmēr ir pastāvējuši un pastāvēs arī vecmodīgi cilvēki. vienmēr pastāvēs tādi, kas ir gatavi uzkāpt uz akadēmijas soliņa, lai skaļi paziņotu: "es šorīt tajā dzīvoklī pazaudēju savas apakšbikses". vienmēr pastāvēs tādi, kas tikai smaida, skatās acīs, ļauj otram pašam izdomāt visu, ko vien tas vēlas. vienmēr pastāvēs tādi, kuri teiks, ka neko neatceras. un vienmēr pastāvēs tādi, kuri tiešām neko arī neatcerēsies. es mīlu cilvēkus. jo tie grib drošību, bet otram to dot netaisās pat ne drusku. un tad, lai nepaliktu zaudētājos, tu izvēlies savu pozīciju un mauc. paliec riebīgs, lai viss būtu līdzsvarā.

cilvēks nevar nokontrolēt laimes sajūtu, bet prieku - to gan. hā - taisām prieku. un viss. alibi.

ir svētīgi pastāvēt abās upes pusēs, lai tu apmēram saprastu, ka tu nekad nevari būt drošs. ka jau priekšlaicīgi tu pats sev drusku apgriez spārniņus, lai tas prieks netiktu otram. re? cinisms pielīp klāt vienkārši pats no sevis! vai varbūt to par cinismu uztveru tikai es. vai varbūt tikai šobrīd :] baigi dulli apzināties, ka kāds cilvēks, kuru es pat nepazīstu (pat nepieļauju domu, ka es varētu viņu pazīt), par mani varētu zināt kaut ko tādu, ko neviens cits pat nenojauš. par manu per-so-nis-ko dzīvi. par intīmo. vāks. bet tā notiek! kur nu vēl mūsdienu vājprāta informācijas laikmetā. ej gar veikalu, ieraugi, ka tur strādā meitene, gar kuru tev nav nekādas daļas (kuru tu esi tikai izzondējusi k-vai tanī pašā draugiem.lv), bet tev ir bijusi daļa gar to, gar ko viņai daļa ir ikdienas. un tagad jājūtas slikti. he. 10. jūnijā svinēšu 'principuzušanasdienu'. ja arī man kāds princips, pie kā pieturēties, vēl šai dzīvē ir palicis, tad es labāk to neskandēšu pa puspasauli, jo principi ir .. agregātstāvoklis :]

un nav jau 'viņuparpoliuztaisītāja', he, vaina, ka tevī kaut kas ir sagājis tādā grīstē, ka cilvēks vairs negrib būt mono! opā.
un, ja nu 'laimīga mīlestība' ir abu divu iesaistīto cilvēku prasmīga maskēšanās par mono? abet varbūt viss ir saistīts ar gluži vienkāršu lietu - kamēr tu neesi atradis perfect match, tikmēr jūs vienkārši esat divi, kas, he, jau pašos pirmsākumos nav mono.
paskatīsimies, kas notiks tālāk.
ras.

Nav komentāru: