izteikšos politkorekti
un teikšu, ka no Voiceka katarsi neguvu.. un ne tāpēc, ka otrajās
Lieldienās pa visām varītēm gribas redzēt kaut ko saulainu, nē,
man patīk čerņa! svēts
pierādījums tam, ka man patīk melnais, ir Sarkanie Bērni u.c.
tamlīdzīgas lietas. arī, kad pati rakstu, ātrāk vai vēlāk
katrā gabalā nonāku pie vēlmes kādu no raksturiem nogalināt.
nu, vai vismaz pataisīt par atraitni, bāreni, kroplīti. un ne aiz
ļauna prāta! tā vienkārši sanāk..
lai
nu kā, no Voiceka katarsi neguvu. man pēdējā laikā patīk
izrādes / filmas, jā, arī grāmatas, kurās es jūtu formu. stilu.
rokrakstu. bet, kad ir gan forma, gan stils, i vēl rokraksts
piedevām, tad tajā visā ārējo fīču čupā pazūd jēga.
saturs. un saturu es, piedodiet, joprojām mīlu visvairāk par visu.
ne tādu saturu, kurā viss notiek skaidri, gaiši un lineāri, bet
tādu saturu, kurā ir (man saprotamā valodā, bez subtitriem un
pēcizrādes paskaidrojumiem) norādīts, kāda velna pēc man
jāskatās tieši šī izrāde un neviena cita. jājā! teātrī jau
var pahaltūrēt. ja ir izdevies cilvēkam pārdot biļeti (un ar
reklām', īpaš', vietniek', skaitļa u.c. vārdiem to var izdarīt
ārkārtīgi veikli), tad jau viss bumbās! kanālu ta neviens te
neāpārslēgs. maksimālais, ko var izdarīt - izrādes laikā skaļi
pūst, elst, smieties un rakstīt īsziņas, iziet pusizrādē no
zāles un ierakstīt i-netā sūdīgu atsauksmi. bet, ja jau pats
teātra direktors lūdz to nedarīt, tad.. zin' kaut kā roka
neceļas..
vispār
interesanta tā teātru publika! daži tādi, kas iet atpūsties,
paskatīties ko vieglu un labu, atslēgties, nedomāt, pakaifot un
pasmelties iedvesmu dažādiem jokiem, kurus kādā veiksmīgā
situācijā izspļaut, atsaucoties uz
'to-riktīgi-labo-izrādi-tev-jāredz'! forši. tad ir tie, kas iet
un sēž tanī zāles pustumsā ar saspringtām sejām, cenšoties
saprast ne tikai to, kas jāsaprot, bet vēl arī kaut kādus
mistiskus zemūdens akmeņus un simbolus, atsaucoties uz visādiem
tur Freidiem, Bodrijāriem, bībeles tekstiem, spējot tik ķert
alūzijas, reminiscences, koherences, diskursus u.c. nāvējošus
svešvārdus. teātris - tā ir māksla, tur ir jābūt, tas ir
jāredz, tā ir dzīves esence un vienmēr, es saku, vienmēr teātrī
tiek pateikts kas jēdzienisks! vismaz tā runā. kreizī.
un tad ir tādi, kas ir wanabe
tauta. nu, tipa tie,
kas ar vienu kāju tam visam it kā sēž aizkulisēs. tie, kas knapi
kaut ko ir pārspļāvuši pār lūpu savā profesijā, bet labprāt
mauc pa divi deviņi, kas izrādē ir bijis galīgi garām. starp
tiem esmu arī es, jā :] nu, un pārējie ir izņēmumi. wow,
ku jūsu daudz!
bet
vispār kaut kā dīvaini. pēdējā laikā, šķiet, visiem labpatīk
skaļi paust viedokli par to, ka mēs cits pār citu visu laiku
cenšamies valdīt. būt tādi lokālie dieviņi. padomdevēji un
viedie. senseji! tie, kas izvadīs cauri šim grūtajam brīdim, lai
kādā laimes brīdī notriektu otru vēl vairāk uz ceļiem. jo,
pag.. kad tu esi laimīgs, tev mani nevajag? tēma ta forša, bet biš
novāciet tak to filosofisko piena plēvi nost! es esmu mirstīgais,
man, lūdzu, mirstīgo lietas.
pagājšnedēļ
man uz kurpes uzkaksēja balodis (jā, es viņiem joprojām esmu
dzīvais mērķis), šonedēļ man uz degungala uzmetusies pumpa. nu
tik būs laime, nu tik mani mīlēs. hā. nekas, pavisam drīz naktis
būs tumši, tumši zilas un siltas. lūk, tā.
ras.
1 komentārs:
tev ceriņzars par skaisto nakšu pieminēšanu.
un par teātru publiku - pēdējoreiz, kad biju uz dailes teātri, man blakus sēdēja divas tantes, kuras nekādi nenosauksi par dāmām vai kundzēm, jo tantiskums spraucās pa visām apģērba un ādas krociņām laukā, un pļurkstēja par to, cik slikti viss ir. un nevis par dzīves sliktumu, bet par to, kādi tai aktrisei apavi, kā tas aktieris runā un vaidieniņ, cik labi, ka viņas neesot aktrises, jo tad tādas muļķības būtu jādara bez izvēles iespējas.
ļoti gribējās iepļaukāt. gaidīju nākamo cēlienu, lai to izdarītu, bet - šīs bija aizgājušas. pē.
Ierakstīt komentāru